Kan ik een bestelling terugsturen of ruilen?

U kunt een artikel altijd retour sturen of ruilen voor een ander artikel.

Als particuliere consument beschikt u over een termijn van 14 dagen waarbinnen u kunt verzaken aan uw aankoop. Deze periode van 14 dagen is te rekenen vanaf de thuislevering van de goederen. Mochten onze producten niet voldoen aan uw wensen, dan kan u dit melden en zonder betaling van boete, noch opgave van reden, terugzenden op voorwaarde dat de verpakking intact is gebleven. Derhalve zal een geopende verpakking u niet meer toelaten af te zien van de aankoop. Dit verzaakrecht geldt niet voor zakelijke klanten.

Mocht u nog vragen omtrent het retourneren hebben, aarzel dan niet en neem contact op.

Bel ons: 0578 621675

Of mail naar: info@puur-hhv.nl

Ruilen

Een artikel kan in de volgende gevallen geruild worden:

Verkeerd artikel?
Verwittig onze klantendienst binnen de 14 dagen na ontvangst.

Beschadigd artikel?
Verwittig onze klantendienst binnen de 14 dagen na ontvangst.

Wilt u een artikel ruilen? Dan vragen wij u het volgende stappenplan te volgen, zodat wij uw zending zo efficiënt mogelijk kunnen afhandelen.

  • meld bij onze klantendienst dat u een artikel wilt ruilen via mail, fax of aangetekende brief
  • u ontvangt via een e-mail instructies en een ruil- en retourformulier voor het ruilen van het artikel
  • vermeld het gewenste artikel, de kleur en maat op het ruil- en retourformulier
  • voeg de per e-mail ontvangen bestelbevestiging en een ingevuld ruil- en retourformulier bij het pakket
  • stuur het artikel terug naar het retouradres. De kosten worden door u gedragen
  • na ontvangst en goedkeuring, stuurt PUUR Webshop u een ontvangstbevestiging via e-mail
  • indien PUUR Webshop uw zending goedkeurt wordt het nieuwe artikel, indien voorradig, zo spoedig mogelijk verzonden

Artikel terugsturen

Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u het volgende stappenplan te volgen. Zodat wij uw retour zo efficiënt mogelijk kunnen afhandelen.

  • meld bij onze klantendienst dat u een artikel wilt retourneren via mail, fax of aangetekende brief
  • u ontvangt via e-mail instructies en een ruil- en retourformulier voor het retourneren van het artikel
  • vermeld de reden op het ruil- en retourformulier
  • voeg de per e-mail ontvangen bestelbevestiging en en een ingevuld ruil- en retourformulier bij het pakket
  • stuur het artikel terug naar het retouradres. De kosten worden door u gedragen.
  • na ontvangst en goedkeuring, stuurt PUUR shop u een ontvangstbevestiging via e-mail
  • indien PUUR shop uw zending goedkeurt wordt het artikel terugbetaald.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

  • Indien geen bankrekeningnummer werd doorgegeven krijgt u een waardebon die 6 maand geldig plus transportkosten. De bon is enkel geldig op de e-shop.
  • Indien er wel een bankrekeningnummer werd doorgegeven wordt het bedrag teruggestort binnen de 30 dagen.

Kosten

  • De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening.
  • Niet gefrankeerde zendingen of rembourszendingen worden geweigerd!

Voorwaarden ruilen en retourneren

Indien u een artikel retourneert moet deze altijd aan de volgende eisen voldoen:

  • ongebruikt
  • onbeschadigd
  • originele verpakking
  • etiket moet nog aan het product bevestigd zijn
  • max. 1 keer ruilen of retourneren per bestelling

PUUR behoudt zich het recht om retouren te weigeren en het bedrag niet terug te betalen, wanneer het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds gebruikt zijn of door schuld anders dan die van PUUR of de leverancier van het artikel zijn beschadigd.

Voorraad

Producten die op de website zijn aangeduid met de tekst “.. op voorraad” zijn meteen uit voorraad leverbaar. Mocht dit om één of andere reden niet zo zijn, dan zullen wij u onmiddellijk hiervan op de hoogte brengen. Na ontvangst van uw bestelling en betaling wordt uw order zo snel mogelijk klaargemaakt voor verzending. Van zodra uw bestelling onderweg is, wordt u hiervan per e-mail verwittigd.

Verzendkosten

De kosten voor de levering van uw bestelling zijn afhankelijk van het land waar wij uw pakket naartoe moeten sturen. U vindt hieronder de lijst van de landen waar wij leveren en de respectievelijke tarieven.

  • Nederland: € 6,95 – Gratis vanaf € 125,00
  • België: € 12,95 – Gratis vanaf € 125,00

Betaling

Hoe veilig is het bestellen en het afrekenen in onze Webshop?

Zeer veilig! Voor veilige online betalingen werkt PUUR Webshop als volgt:

  • onze webshop is geleverd met een zogenaamd SSL certificaat
  • uw betaling wordt verwerkt in de beveiligde omgeving van uw bank
  • is uw betaling binnen, dan krijgt u een mail dat u product wordt verstuurd, deze methode zorgt voor een 100% veilige afhandeling voor beide partijen.

Wanneer alles in orde is (het product is voorradig en u heeft daarover een mail ontvangen) en de betaling op onze rekening is binnen gekomen, dan wordt uw bestelling onmiddellijk bevestigd en kan overgegaan worden tot verzending van de bestelling.
Is het product voorradig? Dan heeft u het product binnen 3 werkdagen in huis.

Factuur

Wenst u voor uw aankoop een factuur te ontvangen? Dan dient u dit aan te duiden bij het plaatsen van uw bestelling. Bij het invullen van uw gegevens kunt u de optie “Facturatiegegevens” aanvinken waarna u de bedrijfsnaam en een geldig BTW-nummer kunt opgeven. De factuur wordt u achteraf (na levering van uw bestelling) toegestuurd via e-mail. Facturen worden enkel opgemaakt indien een geldig BTW-nummer wordt opgegeven. Heeft u vragen over uw factuur, dan kunt u een e-mail sturen naar onze klantendienst.

Privacybeleid

Klik hier om uw eigen tekst toe te voegen